Jersy Preston & Ellen Hedin

Tack vare Bokadirekts system kan vi fokusera på det vi är allra bäst på: ta hand om våra kunder

”Tack vare Bokadirekts system kan vi fokusera på det vi är allra bäst på:  ta hand om våra kunder när de kommer till sin bokade tid på salongen. Att kunden kan sköta sina egna bokningar, ombokningar och till och med avbokningar gör att vi slipper avbryta pågående behandlingar för att ta bokningar över telefon.

Bokadirekt effektiviserar också för våra anställda, de har sitt eget login och kan uppdatera sin egen kalender med tider. Det gör att vi som chefer slipper lägga tid på att göra schema och andra administrativa saker. Vi har också fått erfara att Bokadirekt inte bara är en bokningstjänst utan också en marknadsplats. Kunderna hann nämligen strömma till innan salongen var färdigrenoverad för öppning!”

Besök Minkos hemsida här och boka tid här.


Maria Lundin

Jag tror att man får extra kunder genom att ha en bra bokningstjänst

”Jag skaffade Bokadirekt för jag ville ha en bokningsbar kalender på min hemsida. Jag sökte på nätet. Bokadirekt gick att testa gratis och verkade vara ett bra bokningssystem för massörer så jag körde igång direkt, och nu fattar jag knappt hur jag kunde jobba utan Bokadirekt”

”Jag får nya kunder då och då. När jag började med gravidmassage fick jag massor med nya kunder som hittade mig via Bokadirekt. Jag tror också att man får extra kunder bara genom att ha en bokningstjänst. Det blir enklare att ”ta steget” då när man tittar på min hemsida. I stället för att behöva ringa.”

Boka tid hos Maria här.

Bokningar per månad

752089